OPOWIEDZMY O TOBIE

Chcesz samodzielnie pisać teksty o tym, co robisz, ale proces twórczy Cię przytłacza? Samodzielnie nie musi jednak oznaczać samotnie...

Stwórz atrakcyjną opowieść o tym, co masz do zaoferowania światu, ale z moim wsparciem na każdym etapie pisania. Zapraszam Cię do programu konsultacyjnego „Najtrudniej pisać dla siebie”.

"Najtrudniej pisać dla siebie" - co to takiego?

To program konsultacyjny albo inaczej coaching pisarski, na który składa się 5 konsultacji online i szereg innych pomocy, w ramach których pomogę Ci krok po kroku napisać lub dopracować teksty na Twoją stronę internetową, a konkretniej – Twoją ofertę.

Oferta to najważniejszy element każdej firmy. Od niej zaczyna się marketing. Jeśli nie masz dobrze opracowanej oferty, to nawet rozbuchane konto na Instagramie nie pomoże Ci sprzedawać.

Oferta jest nierozłącznie związana ze stroną internetową, czyli Twoim własnym miejscem w sieci (w przeciwieństwie np. do kont w mediach społecznościowych). Na swojej stronie to Ty jesteś gospodarzem i to tylko od Ciebie zależy, co zakomunikujesz na niej swoim klientom. Dlatego dopieszczona strona internetowa, choćby tylko wizytówkowa, to podstawa marketingu.

A co jest podstawą każdej strony? Oczywiście treści. Tylko że tworzenie ich, szczególnie dla samego siebie, nie jest wcale takie proste, nawet dla copywritera. I właśnie dlatego powstał ten program, aby pomóc Ci przebrnąć przez proces tworzenia atrakcyjnych tekstów na Twoją stronę internetową.

Dla kogo?

Jeśli:

to ten program Ci się spodoba.

Co dostajesz w ramach programu "Najtrudniej pisać dla siebie"?

Program składa się z 2 ścieżek do wyboru:

1. BASIC

Kiedy masz już swoje teksty, ale chcesz je skonsultować, omówić i podrasować, zanim klikniesz "Opublikuj"

2. STANDARD

Kiedy chcesz samodzielnie stworzyć swoje teksty na stronę, masz wizję, ale nie wiesz, od czego zacząć, który pomysł wybrać i w jakim kierunku pójść

W obu tych ścieżkach przechodzimy wspólnie przez 3 etapy: przygotowania, konsultacji i optymalizacji oraz otrzymujesz atrakcyjne bonusy do wykorzystania w ciągu roku od zakończenia programu.

I. Etap przygotowania

II. Etap konsultacji

III. Etap optymalizacji

*Bonusy

Nie masz pewności, czy to dla Ciebie? Możemy to łatwo sprawdzić.

Umów się ze mną na niezobowiązującą, bezpłatną rozmowę wstępną. Poznajmy się, sprawdźmy, czy nadajemy na tych samych falach i czy Twoje oczekiwania pokrywają się z tym, co rzeczywiście oferuję, zadaj pytania o współpracę.

Geneza

Skąd wziął się pomysł na tę usługę?

Z autopsji.

Od ponad 8 lat rozwijam się w zawodzie copywritera i piszę teksty dla moich klientów. Ale kiedy tworzyłam stronę internetową, na której właśnie jesteś, czułam się: przyblokowana, zdezorientowana, sfrustrowana, przygnębiona, a nawet… beznadziejna.

Moje notatniki z pomysłami pękały w szwach, ale ja nie miałam pojęcia, jaki kierunek działania obrać.

Dopadła mnie klątwa wiedzy, byłam przygnieciona inspiracjami.

Perfekcjonizm trzymał mnie w karbach, pomagał mu syndrom oszusta, prokrastynacja blokowała każdy ruch…

Co mi wtedy pomogło?

Rozmowa. Zwykła, prosta rozmowa z drugim copywriterem, który mnie wysłuchał, zadał mi kilka trafnych pytań, spojrzał z dystansu na moją ofertę, powiedział wprost, kiedy zaczynałam zanadto kombinować, podpowiedział to i owo.

Teoretycznie nie było to dla mnie nic nowego. Ale co z tego, kiedy te wszystkie „oczywistości” leżały przywalone hałdą coraz bardziej pokręconych pomysłów zwieńczoną brakiem wiary w siebie?

Okazało się, że nie potrzebowałam wcale wiedzy, a jedynie lustra, w którym mogłabym się przejrzeć ze wszystkimi swoimi pomysłami. Poprzymierzać je i z łatwością zadecydować, w których jest mi do twarzy, a które mogę bez żalu wyrzucić.

Efekt tej rozmowy był taki, że kilka miesięcy później nie tylko miałam gotowe teksty, ale też moja strona śmigała w Internecie i zbierała pierwsze pochwały.

Ja mogę być takim lustrem dla Ciebie. Ale nie tylko nim…

Kim jestem dla Ciebie w tym programie:

Powiernikiem

któremu będziesz mógł opowiedzieć o swojej wizji

Partnerem

z którym przeprowadzisz inspirującą burzę mózgów

Lustrem

w którym poprzeglądasz się ze swoimi pomysłami

Coachem

który pomoże Ci rozsupłać splątane pomysły

Copywriterem

który podzieli się z Tobą tajnikami wiedzy o tworzeniu treści

Redaktorem językowym

który pomoże Ci wszystko ubrać w odpowiednie słowa

Pierwszym czytelnikiem

który wejdzie w buty Twojego potencjalnego klienta

Empatycznym krytykiem

który wskaże Ci braki i niedociągnięcia

Przedsiębiorcą

który na co dzień boryka się z takimi samymi blokadami i troskami co Ty, bo…

…najtrudniej pisze się dla siebie.

Nie tylko ja borykałam się z trudnościami i wątpliwościami, pisząc swoje teksty

Zobacz, co napisały mi inne soloprzedsiębiorczynie o ich procesach twórczych:

Co zaważyło na tym, że zdecydowałaś się pisać teksty na stronę internetową sama, a nie zlecić to copywriterowi?

Chciałam zaoszczędzić, i chciałam mieć pewność, że to co tam będzie napisane będzie zgodne z tym co chcę przekazać. Myślę, że umówiłabym się z kimś na poprawę tego co tam jest napisane, ale pierwszy draft musiałby wyjść ode mnie.
~ Kamila, zurito.pl

Czy było Ci łatwo przełożyć pozyskaną wiedzę na praktykę i wykorzystać ją w Twojej konkretnej sytuacji, do opisu Twojego biznesu/projektu?

Ciężko jest napisać coś o sobie w oderwaniu od siebie. Wiem, jak doradziłabym komuś z zewnątrz, ale w momencie kiedy mam to napisać o sobie robi się error :).
~ Kamila, zurito.pl

Czy w jakimkolwiek momencie procesu tworzenia czułaś się zdezorientowana, zagubiona, zniecierpliwiona, zrezygnowana, przytłoczona? Dlaczego?

Przytłoczona - TAK! Dużo tekstów, trudności przy spinaniu w całość.
~ Marta Czerniewicz-Pietryga, oswajamjedzenie.pl

Jakie trudności napotkałaś podczas procesu pisania? Co było Twoim największym wyzwaniem?

Miałam za dużo pomysłów, przez co ciężko mi było wybrać ten jeden "najlepszy". Po napisaniu tekstów kilkukrotnie przeglądałam całość i sukcesywnie wyrzucałam kolejne zdania, skracając całą treść. Mam świadomość tego, że pewnie nie wyszło na tip-top, ale: jest lepiej niż było; jest zrobione, a ja zawsze mogę to zmienić.
~ Marta Czerniewicz-Pietryga, oswajamjedzenie.pl

Jak oceniasz poziom swoich kompetencji językowych? Czy sądzisz, że dobrze posługujesz się językiem i umiesz w klarowny i atrakcyjny sposób pisać o tym, co chcesz przekazać? Czy językowy aspekt całego przedsięwzięcia stanowił dla Ciebie jakąś trudność?

Raczej nie - mam wykształcenie filologiczne i znam zasady formułowania wypowiedzi, ortografię i interpunkcję, ale mam też świadomość, że nie można obiektywnie poprawiać własnych tekstów ani spojrzeć z boku na własną wiedzę i obraz, który tworzę w sieci; szerokie możliwości językowe ciut przeszkadzały, bo miałam b. wysokie wymagania i wyobrażenia o swoich umiejętnościach, ale musiałam je zweryfikować podczas pisania pierwszych tekstów (to, że potrafię dobrze pisać, niekoniecznie musi się równać temu, że zawsze super opiszę dokładnie to, co i jak chcę opisać w moim biznesie).
~ Joanna Goryszewska, ADHD & job coaching

Czy jesteś zadowolona z efektu swojej pracy? Czy czujesz dumę, kiedy czytasz to, co napisałaś, czy wręcz przeciwnie - jesteś niepewna i niechętnie wychodzisz ze swoją ofertą w świat? Czy coś byś zmieniła w swoich tekstach z perspektywy czasu?

Jest OK ale bardziej na zasadzie zrobione jest lepsze od idealnego. z tym, że wraz z nowymi przemyśleniami, znów będę te teksty poprawiać, ale to ma bardzie związek z tym, że na tym etapie biznesu wiele rzeczy mi się dopiero klaruje.
~ Kamila, zurito.pl

Czy z perspektywy czasu podjęłabyś się tego wyzwania ponownie, czy zleciłabyś napisanie tekstów copywriterowi? Dlaczego?

Raczej sama, bo wiem ze tylko ja napisze tak jak chce.
~ Magda Możejko, Techniczne wsparcie biznesu

Czasem dobrze uświadomić sobie, że nie tylko my borykamy się z jakimiś trudnościami. Jeśli chcesz przeczytać w całości bardzo szczere wywiady, jakie przeprowadziłam z dziewczynami, to zapraszam Cię tutaj.

Jakie masz możliwości, gdy potrzebujesz tekstów na stronę internetową?

I totalnie bez wsparcia. Ale to bardzo trudne, szczególnie jeśli nie ma się wiedzy i doświadczenia. Efekty nie muszą, ale mogą być opłakane – co widać chociażby po jakości większości treści w polskim Internecie.

I to jest dobra droga, gdy… chcesz zostać copywriterem. Gdy pisanie samo w sobie ma być źródłem Twojego zysku, a nie tylko jednym z elementów Twojej pracy nad firmą. Inaczej po prostu przepalasz budżet na naukę nowego zawodu. A ostatecznie i tak zostajesz z pytaniem: „Jak to wszystko przekuć na moją konkretną sytuację? Jak wyjść z tego morza pomysłów, które mnie zalewa?”.

…do samodzielnego tworzenia treści krok po kroku w oparciu o wymyśloną przez kogoś strategię. I bardzo Ci je polecam, szczególnie jeśli są to propozycje od doświadczonych ekspertów. Tylko że teoria to jedno, a praktyka to drugie. Pamiętasz moją historię? Wiedzy copywriterskiej miałam w bród. Ale co z tego, jak dopadła mnie klątwa wiedzy, borykałam się z brakiem pewności siebie, perfekcjonizmem, nie umiałam spojrzeć na swoją ofertę z dystansem…

…i co najwyżej nadzorować przebieg pracy. Ale jeśli wydaje Ci się, że taka współpraca ogranicza się do wysłania kilku maili i przelania pieniędzy na konto, to jesteś w poważnym błędzie. To znaczy da się tak, ale wtedy zdajesz się całkowicie na wizję copywritera, której on w dodatku nie ma jak zbudować, bo w ogóle z nim nie współpracowałeś. Współpraca z copywriterem wymaga od przedsiębiorcy dużego zaangażowania – w wypełnienie briefu, w przekazanie mu wszystkich informacji o swojej firmie, w opracowanie i przesłanie materiałów i danych, które mogą mu się przydać itd., w stworzenie szczegółowego feedbacku, dzięki któremu jego propozycja jeszcze lepiej zbliży jego wizję do Twojej. I dopiero wtedy tworzy on swoją wizję.

…i wykorzystać wszystko to, co wiesz i czego dodatkowo nauczysz się w programie, do stworzenia swojej własnej, autentycznej wizji treści na stronę internetową. A potem wspólnie z moją pomocą tę wizję zrealizować. W tym programie:

  • Nie jestem tradycyjnym copywriterem, który zrobi wszystko za Ciebie;
  • Nie sprzedaję kolejnego kursu o copywritingu i zawodzie copywritera czy programu, jak w 5 krokach stworzyć treści na stronę;
  • Ale pracuję z Tobą w systemie 1:1, w którym:

W programie "Najtrudniej pisać dla siebie":

Poprowadzę Cię od dezorientacji i przytłoczenia do tekstów wlanych na stronę internetową.

Głeboko wierzę w dwie rzeczy:

Jesteś najlepszym specjalistą od swojej oferty i nikt lepiej od Ciebie o niej nie opowie;

Nie trzeba zostawać zawodowym copywriterem, aby móc samodzielnie tworzyć przemyślany i atrakcyjny content na swoją stronę internetową (i nie tylko).

Ale też wiem z autopsji, jakie blokady i realne problemy mogą pojawić się przy tworzeniu treści dla siebie.

Czy doświadczyłeś/doświadczyłaś już którychś z nich:

Case study

Tak dokładnie przygotowany ten program, tak indywidualistycznie. Czujesz, gdzie leży problem i wchodzisz w to. Super to jest, bezpiecznie się czuję. To jest takie właśnie prowadzenie za rękę wręcz.

ania ksiażka - Ania Kwaśniak

Ania Kwaśniak

lektorka języka angielskiego
Cena

Ile to kosztuje?

Basic

od 500 *
  • 1 sesja online (max. 2 h)
  • audyt językowo-copywriterski tekstów + feedback
  • korekta gotowych tekstów (2 rundy poprawek)
  • nagranie ze spotkania
  • bonusy*

Pomagam Ci dopracować gotowe teksty, podrasować je i uatrakcyjnić.

*Cena audytu zależy od stopnia rozbudowania strony internetowej i objętości tekstów.

Standard

2750 2000
  • 5 sesji online (5 h)
  • audyt językowo-copywriterski tekstów + feedback
  • korekta gotowych tekstów (max. 2 rundy poprawek)
  • workbooki i ankiety
  • indywidualna przestrzeń do współdzielenia zasobów
  • notatki wizualne i nagrania ze spotkań
  • 3 miesiące na swobodną pracę nad tekstami + 1 miesiąc na dopracowanie tekstów po audycie
  • wideoodpowiedzi na 3 problemy, które napotkasz w trakcie tworzenia
  • porady copywritersko-pisarskie w formie maili
  • bonusy*

Wyciągam z Ciebie wiedzę i naprowadzam Cię na właściwy kierunek, a na końcu pomagam dopracować teksty.

*Bonusy

  • #1 Trzy szybkie porady językowo-stylistyczne via Messenger lub WhatsApp
  • #2 Korekta tekstów na social media, tekstu blogowego (lub innego) o objętości do 21.600 znaków ze spacjami
  • #3 preferencyjne warunki rozliczania stałej opieki redakcyjno-copywriterskiej
  • #4 20% zniżki na domenę i hosting w LH.pl

Ważne rok od zakończenia programu.

Nie masz pewności, czy w ogóle wiem, co robię?

Oto opinie osób, które zaufały mi w kwestii swoich tekstów

Agnieszka Świerkowska Life Harmony Transformation Coaching

Współpraca z Justyną była dla mnie niezwykle satysfakcjonująca. Jej profesjonalizm w tworzeniu treści oraz umiejętność wyodrębnienia istotnych sekcji tekstowych były kluczowe dla tworzenia mojej strony internetowej. Teksty zostały stworzone tak aby przyciągać uwagę, ale także sprawnie współgrać z technicznymi aspektami strony. Podejście Justyny, łączące aspekty marketingowe i techniczne, jest nieocenione przy tworzeniu funkcjonalnych i efektywnych stron internetowych. Gorąco polecam współpracę z Justyną każdemu, kto poszukuje profesjonalizmu i zaangażowania w pracy nad treściami online.

Przemyślane teksty na stronę WWW w 3 prostych krokach

Koperta z wiadomością do Studium Tekstu

1. Rozmowa

Umów się ze mną na 15-minutową, bezpłatną rozmowę zapoznawczą.

2. Wybór ścieżki

Wybierz jedną z dwóch dostępnych ścieżek współpracy.

3. Współdziałanie

Zacznij tworzyć swoje treści z moim wsparciem i zaangażowaniem.

Dobrze dopracowana oferta motywuje do wychodzenia z nią w świat.

Jak Twoja strona napawa Cię dumą, to chętnie się nią chwalisz – czy to na żywo, czy w mediach społecznościowych, czy w grupach biznesowych, do których należysz.

Jak wszystko masz przemyślane i opisane, to czujesz się pewniej w rozmowach z klientami. Łatwiej Ci powiedzieć osobie, którą spotykasz na swojej drodze: „Jestem tym, kogo szukasz. Mogę Ci pomóc. Zobacz, oto moje rozwiązanie Twoich problemów”.

Gdzie chcę Cię zabrać?

Do miejsca, w którym będziesz patrzeć na swoją stronę internetową i myśleć: „Jestem dumny/dumna z każdego elementu, który tu widzę. Mogę podpisać się pod każdym słowem, które czytam. To jestem ja – autentycznie”.

To co, wyruszysz w tę podróż razem ze mną?

Szukasz partnera, który pomoże Ci stworzyć atrakcyjne teksty na Twoją stronę internetową?

Spotkajmy się

FAQ

Tak. Program „Najtrudniej pisać dla siebie” skierowany jest do tych, którzy dopiero zaczynają proces tworzenia i którzy są już w jego trakcie, ale borykają się z trudnościami (pakiet STANDARD), jak również dla tych, którzy mają już gotowe treści, ale nie są ich pewni i chcą je skonsultować ze specjalistą (pakiet BASIC).

Płatność przelewem na konto bankowe. Numer konta znajdziesz na fakturze, którą prześlę Ci, gdy zdecydujesz się na współpracę.

Istnieje możliwość podzielenia płatności na 2 raty. Jeśli chcesz skorzystać z takiej opcji, napisz do mnie na poczta@studiumtekstu.pl.

Tak. Możesz zatem wliczyć sobie naszą współpracę w koszty.

Fakturę wysyłam w jednym z początkowych maili w kolejce zapoznawczej.

Pierwsze spotkanie trwa 1 godzinę;

Drugie spotkanie – 2 godziny, przy czym możemy je odbyć na raz lub podzielić na 2 sesje po 1 godzinie;

Trzecie spotkanie – 1 lub 2 godziny w zależności od objętości tekstów, które wyślesz do audytu, i ilości kwestii do omówienia. Tutaj też masz możliwość rozbicia 2 godzin na 2 sesje.

Spotykamy się online za pośrednictwem Google Meet. Przed każdym spotkaniem wyślę Ci link do pokoju spotkań.

W obecnej edycji konsultacje odbywać się będą w środy między 11:00 a 16:00 i w czwartki między 16:00 a 20:00. Jeśli są to dla Ciebie terminy nieosiągalne, napisz do mnie na poczta@studiumtekstu.pl.

Rezerwacji dokonujesz za pośrednictwem kalendarza Zencal:

  1. Kliknij w link:
  2. Wybierz dogodny dla Ciebie termin spośród tych, które zaproponowałam;
  3. Wypełnij krótki formularz rezerwacji;
  4. Przyjdź na nasze spotkanie 🙂

Żaden termin Ci nie podpasował? Napisz do mnie na poczta@studiumtekstu.pl.

Oczywiście. Różnie w życiu bywa i czasem nie wszystko idzie zgodnie z planem, rozumiem to. Proszę Cię jednak o to, żebyśmy szanowali  wzajemnie swój czas. W razie konieczności odwołania sesji napisz do mnie na maila przynajmniej dzień wcześniej: poczta@studiumtekstu.pl. Sama zobowiązuję się do tego samego.

Oczywiście. Sprawdź tylko, czy różnica czasu nie uniemożliwi nam spotkania. Tutaj masz mój kalendarz terminów. Jeśli nie znajdziesz terminu dla siebie, możesz do mnie napisać na poczta@studiumtekstu.pl – spróbujemy coś zaradzić :-).

To w dużej mierze zależy od Ciebie. Na każdą konsultację możesz się umówić najpóźniej na tydzień przed jej odbyciem – daje mi to czas na przygotowanie się do każdego spotkania.

Pomiędzy konsultacjami wysyłam Ci materiały pomocnicze w formie workbooków. Postarałam się, aby ich wypełnienie nie było dla Ciebie zbyt obciążające (mamy przecież działać razem), ale jeśli chcesz wyciągnąć z programu jak najwięcej, to musisz zarezerwować trochę czasu na pracę z nimi i zostawić mi czas na to, abym przed spotkaniem zapoznała się z informacjami, które mi przekażesz za pośrednictwem workbooków (min. 1 pełny dzień roboczy).

Po drugiej konsultacji masz maksymalnie 3 miesiące na przesłanie mi tekstów do audytu. Ja sprawdzam je w przeciągu max. 10 dni roboczych i przygotowuję feedback. Po tym, jak odeślę Ci teksty po audycie, możesz już umówić się na trzecie spotkanie, ale pamiętaj o zostawieniu sobie chwili na zapoznanie się z moją informacją zwrotną – żeby wiedzieć, o czym będziemy rozmawiać.

Pamiętaj, że 2-godzinne spotkania możesz rozbić na 2 sesje po 1 h, co naturalnie wydłuży cały proces.

O tym będę Cię na bieżąco informować. Ideą tego programu jest jednak to, żebyś na etapie przygotowawczym jak najmniej rzeczy robił sam / robiła sama. Będę wysyłać Ci stopniowo ankiety i workbooki oraz szczegółowe informacje, co robić krok po kroku, ale większość pracy będziemy wykonywać wspólnie podczas konsultacji.

Potem, na etapie pisania docelowych treści, również będziesz mógł/mogła liczyć na moje wsparcie i wskazówki. Zależy mi na tym, abyś nie czuł/czuła się samotnie w procesie pisania.

W zależności od pakietu, który wybierzesz:

a) pomogę Ci od podstaw stworzyć treści na stronę www, a potem je doszlifuję;

b) podpowiem, jak poprawić i doszlifować treści, które stworzyłeś/stworzyłaś.

Nie musisz, bo ja to robię :-). Po każdym spotkaniu otrzymasz ode mnie nagranie. Wiem, że trudno spamiętać wszystko, rozmawiając na żywo. Szczególnie podczas burzy mózgów.

WAŻNE: Nagrania udostępniam tylko Tobie!

Tego niestety nie mogę Ci obiecać. Dołożę wszelkich starań, aby jak najbardziej wesprzeć Cię w procesie pisania, ale pamiętaj, że cały program jest skierowany do osób, które chcą pisać treści firmowe samodzielnie. Jeśli ostatecznie nie siądziesz i ich nie napiszesz, to nie będziesz ich mieć. Nie mam takich narzędzi, żeby zmusić Cię do pisania. Obiecuję jednak, że będę Cię do tego motywować :-).

Właściwie cały czas :-).

W ciągu roku od zakończeniu programu (czyli od odesłania przeze mnie tekstów po finałowej korekcie) możesz skorzystać z przygotowanych przeze mnie bonusów i zniżek, które mają za zadanie wspierać Cię w kolejnych wyzwaniach związanych z tworzeniem treści.

Po tym czasie możesz skorzystać z innych moich usług okołotekstowych i konsultacji.

Nie w ramach programu „Najtrudniej pisać dla siebie”. Jeśli myślisz o oddelegowaniu pisania tekstów na stronę internetową, zajrzyj tutaj.

Ideą tego programu jest zmotywowanie Cię do tego, żeby w końcu zmierzyć się z tekstami na stronę i je po prostu napisać. Brak odgórnego deadline’u sprawia, że mamy tendencję do odkładania zadania – szczególnie trudnego, a takim jest pisanie dla siebie – na potem. I tak też często dzieje się w przypadku tworzenia oferty (potwierdził to wywiad, jaki przeprowadziłam wśród przedsiębiorców). Dlatego w programie „Najtrudniej pisać dla siebie” wprowadziłam to 3-miesięczne ograniczenie czasowe.

Wiem jednak, że zdarzają się sprawy losowe, które potrafią pogrzebać wszystkie nasze plany. Jeśli taka sprawa dotknie Cię podczas naszej współpracy, po prostu mi o tym napisz. Porozmawiamy o wydłużeniu czasu.

Jeśli po drodze napotkasz trudności, przez które pisanie nie będzie Ci szło tak łatwo, to też do mnie napisz – spróbuję Ci pomóc. Po to jestem, aby wspierać Cię w całym procesie pisania. Nie czekaj jednak, aż 3 miesiące miną, bo będzie za późno.

Dołożyłam wszelkich starań, aby wyeliminować takie ryzyko:

  • W ofercie masz dokładnie opisane, co ona zawiera;
  • Podczas rozmowy wstępnej zestawiamy Twoje oczekiwania z moją propozycją i na tej podstawie podejmujesz decyzję o współpracy;
  • Na samym początku procesu dostajesz ode mnie ankietę wstępną, gdzie pytam Cię o Twoje problemy i efekt, jaki chcesz uzyskać;
  • W ciągu trwania całego programu jesteśmy w stałym kontakcie mailowym – ja informuję Cię krok po kroku o tym, co się będzie działo, a Ty możesz w każdej chwili napisać do mnie z pytaniem, wątpliwością, sugestią, uwagą…;
  • Po każdym etapie naszej współpracy wysyłam Ci kwestionariusz, w którym możesz napisać, co Ci się podobało, a co nie, czego chcesz więcej, a czego mniej. Wezmę to pod uwagę przy kolejnym spotkaniu.

WAŻNE! Podczas współpracy dzielę się z Tobą swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem i staram się cały czas podążać za Tobą. Pamiętaj, że jest to program indywidualny, a nie kurs grupowy – moja elastyczność względem Twoich potrzeb jest tutaj podstawą. Nie odpowiadam jednak za efekt końcowy, który w dużej mierze zależy od Twojego zaangażowania i otwarcia na dialog. Wierzę jednak, że jeśli skorzystasz z wszystkich możliwości, jakie Ci oferuję (w tym z możliwości dawania mi na każdym kroku informacji zwrotnej), będziesz zadowolony/zadowolona z efektów współpracy.

Nie. Kiedy kupujesz pakiet „Najtrudniej pisać dla siebie”, ja uwzględniam Cię w swoim grafiku i jestem w gotowości do tego, żeby jak najlepiej wesprzeć Cię w Twoim procesie pisania. Na każdym naszym spotkaniu daję z siebie wszystko i dzielę się z Tobą swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem. Masz też moje wsparcie pomiędzy konsultacjami i otrzymujesz pakiet dodatkowych materiałów i wiedzy. Możesz również na każdym etapie wysłać mi informację zwrotną, tak abym mogła dostosować program do Ciebie i zniwelować to, co Ci się nie spodobało. Nie odpowiadam jednak za efekt końcowy Twojego procesu pisania, bo on w dużej mierze zależy od Ciebie i Twojego zaangażowania. Tak jak fryzjer nie odpowiada za to, czy ostateczny efekt jego pracy Ci się spodoba, a lekarz – czy po jego leczeniu poczujesz się lepiej. Nawet jeśli będą stawać na uszach, żeby Ci pomóc jak najlepiej.

Jeśli z przyczyn losowych musisz zrezygnować z udziału w programie, daj mi o tym znać.

Zapisz się na niezobowiązującą rozmowę wstępną