Gdy potrzebujesz tekstu
Poważny copywriting dla poważnych firm*
Poważna firma poważnie podchodzi do każdego aspektu swojej działalności. W tym przede wszystkim do kwestii dobrej komunikacji ze swoimi klientami. W końcu to od nich zależy jej sukces. Czy jesteś poważną firmą?
Twoja działalność zasługuje na to, aby świat się o niej dowiedział
Po co Ci copywriting?
Copywriting to najkrótsza droga do tego, żeby znaleźć z odbiorcą wspólny język i przekonać go do zrobienia tego, na czym Ci zależy.
Z pomocą copywritingu możesz:
- Budować świadomość i rozpoznawalność marki;
- Kreować jej pozytywny i autentyczny wizerunek;
- Budować swoją konkurencyjność na rynku;
- Pokazywać siebie w roli eksperta w jakiejś dziedzinie;
- Być influencerem, który sprzedaje swój światopogląd;
- Edukować odbiorców i popularyzować wiedzę;
- Objasniać innowacyjne w znajomy sposób, a znajome w innowacyjny;
- Pozyskiwać leady;
- Tworzyć siatkę oddanych odbiorców Twojego przekazu;
- Wpływać na zwiększanie prestiżu Twoich klientów i Twojego;
- Sprzedawać produkty, usługi i informacje;
- I w końcu — zarabiać na tym, czym się zajmujesz.
Osiągniesz to, jeśli Twoi odbiorcy utożsamią się z Twoją marką, produktem, usługą czy ideą. Najpierw musisz jednak do nich dotrzeć. Pomogę Ci w tym.
Stworzę dla Ciebie efektywną strategię komunikacji z odbiorcami i ATRAKCYJNY przekaz.
Co Ci oferuję?
Specjalizuję się w pisaniu tekstów na strony internetowe. Ale mam też doświadczenie w innych dziedzinach copywritingu.
Oto przegląd tego, co mogę dla Ciebie napisać:
Web writing
czyli oryginalne teksty na Twoją stronę internetową
- teksty na stronę główną
- teksty wizerunkowe, np. O firmie
- opisy produktów
- opisy usług
- inne zakładki, np. Kontakt, Portfolio
Copywriting kreatywny
czyli przekaz, który Twój odbiorca zapamięta
- slogany i hasła reklamowe
- claim marki
- scenariusz reklamy, filmiku
- napisy / ścieżka dialogowa do wideo
Content writing
czyli wartościowe treści na Twój blog firmowy i nie tylko
- artykuły na blog
- e-book ekspercki
Skontaktuj się ze mną i opisz krótko, czego potrzebujesz. A jeśli jeszcze nie wiesz,
to opowiedz mi o swojej wizji i razem zastanowimy się, jakie kanały komunikacji wybrać.
Dlaczego ja?
Bo NIE mówię do Twoich klientów językiem Twojej konkurencji.
Jeśli oczekujesz ode mnie, że przeczytam trzy przykładowe strony podobnych firm i na tej podstawie napiszę teksty dla Ciebie, to od razu powiem Ci, że tego tutaj nie znajdziesz. No chyba, że sprowadzimy Twój przekaz do zdania: “Mam dokładnie to samo, co oni, więc przeczytaj sobie u nich, a potem wróć do mnie”. To całkiem bez sensu.
To tak, jak by pójść do architekta i powiedzieć: “Proszę sobie obejrzeć kilka przykładowych domów moich sąsiadów i na tej podstawie zaprojektować coś dla mnie”. Czy architekt podoła? No jasne. Ale czy Ty będziesz mieszkać w domu marzeń? Nie ma szans.
Niestety właśnie tak przebiega realizacja zdecydowanej większości zleceń copywriterskich. Dowodów na ten osąd nie trzeba szukać długo. I mimo że są to łatwe i szybkie pieniądze dla copywritera, to ja nie chcę dawać Ci czegoś takiego.
Jako przedsiębiorca na pewno pragniesz się wyróżnić na rynku. A ja pragnę stworzyć dla Ciebie taki przekaz, który będzie dopełnieniem Twoich starań. I przekona Twoich klientów do tego, że to właśnie Ciebie powinni wybrać.
Dlatego oferuję Ci usługi copywriterskie w wersji premium.
Chcę, żeby copywriting działał na Twoją korzyść, a nie był tylko bezsensownym wydatkiem. Żeby teksty, które dla Ciebie stworzę, były wartościowym przekazem, a nie nic niewnoszącym wypełniaczem pudełek tekstowych czy kartek.
Żaden mój tekst nie odda tego tak, jak zrobili to Oni
Opinie
Rozpocząłem współpracę ze Studium Tekstu i jestem bardzo zadowolony. Zlecam cyklicznie teksty dla moich klientów, którym wykonuję strony internetowe.
Artur Guziński B2B Strony i sklepy internetoweAtrakcyjne treści w 6 prostych krokach
1. Kontakt
Daj znać, czego potrzebujesz.
2. Brief
Wypełnij prosty formularz, który Ci wyślę.
3. Umowa
Dogadajmy zasady współpracy i wycenę.
4. Rozmowa
Pogadajmy o Twojej firmie.
5. Oczekiwanie
Zaczekaj na efekty mojej pracy.
6. Satysfakcja
Ciesz się atrakcyjnym przekazem.
O co w tym chodzi?
Ja naprawdę nie wiem, co napisać!
Ale copywriter to nie osoba, która ma wiedzieć, CO napisać, ale JAK. I to jest zasada, którą musisz znać, przystępując do współpracy z copywriterem.
To Ty musisz wiedzieć:
- do kogo chcesz się zwracać,
- co chcesz przekazać swoim klientom,
- co możesz im zaoferować,
- czym wyróżniasz się od konkurencji,
- jak działa Twoja firma na tle branży,
- co chcesz osiągnąć dzięki tekstom.
Oczywiście nie musisz tego wszystkiego wiedzieć od razu. Jeśli chcesz, możemy razem się nad tym zastanowić i stworzyć strategię marketingową Twojej firmy.
To, co ja muszę zrobić, to wydobyć z Ciebie te (i inne) informacje. Następnie bardzo dobrze zrozumieć i poczuć to, o czym mówisz. A na końcu przełożyć wszystko na przekaz, który zrozumie i poczuje Twój odbiorca docelowy.
Dlatego nie obawiaj się, że nie znam się na Twojej branży. Ty prawdopodobnie też nie znasz branż, w których działają Twoi klienci ;-). Ważne, żebym dobrze znała branżę copywriterską i wiedziała, JAK budować skuteczne treści.
Poza tym wiedza o branży — którą oczywiście zdobywam, wykonując research — jest tylko tłem. I nawet jeśli startując z Twoim projektem, byłabym specjalistką w Twojej dziedzinie, to i tak nie miałabym szansy być specjalistką od Twojej firmy. Jedynej na rynku i wyjątkowej, bo stworzonej przez Ciebie — jedynego na świecie i wyjątkowego. A przecież to Twoją markę, a nie branżę, chcemy zareklamować.
Twój indywidualny i autentyczny charakter to jest to, co muszę poznać i zaakcentować w treściach, które dla Ciebie stworzę.
Głęboko wierzę, że to właśnie ten autentyzm sprzedaje najlepiej.
Na czym dokładnie polega moja usługa?
01.
Zapoznaję się z przesłanym przez Ciebie briefem i dostępnymi informacjami na temat Twojej firmy.
02.
Przeprowadzam z Tobą (albo oddelegowanym do tego pracownikiem) wywiad, aby poznać Twoją markę, wniknąć w nią i poczuć jej jedyny w swoim rodzaju klimat.
03.
Wykonuję rzetelny research, aby zrozumieć działanie branży, w której działasz.
04.
Analizuję wszystkie zebrane dane i na tej podstawie tworzę strategię komunikacji oraz szukam konceptu, na którym ma opierać się Twój przekaz.
05.
Gromadzę napływające do głowy pomysły, inspiracje, robię notatki.
06.
Gdy jestem gotowa, przystępuję do pisania.
07.
Wykonuję selekcję zgromadzonych treści. Testuję, próbuję, przestawiam, łączę i usuwam… Redaguję i formatuję. Tak aby ostateczny tekst był optymalny i jak najbardziej esencjonalny.
08.
Proponuję Ci strategię wizualną dla stworzonych treści lub dostosowuję komunikację do zastanego projektu.
09.
Współpracuję z grafikiem, webmasterem, tłumaczem, specjalistą SEO i każdą inną osobą, którą zaangażujesz w swój projekt. Mogę też sama dobrać te osoby do współpracy spośród moich partnerów. Wówczas Ty niczym się nie martwisz, a ja wszelkie rozmowy branżowe biorę na siebie.
10.
Na bieżąco dzielę się z Tobą efektami swojej pracy. A jeśli trzeba, proponuję alternatywne rozwiązania.
Cena
Ile kosztuje copywriting?
Każdy projekt copywriterski jest jedyny w swoim rodzaju. Każdego Klienta, który zgłasza się do pracowni copywriterskiej, trzeba traktować indywidualnie i stworzyć dla niego jedyny w swoim rodzaju przekaz. Nawet (albo szczególnie) wtedy, gdy reprezentuje branżę o dużej konkurencyjności na rynku.
Tutaj nie ma czegoś takiego jak rutyna. Nie ma miejsca na schematyczne działania. To nie fabryka powieści produkcyjnych! Dlatego nie da się solidnego, autentycznego i oryginalnego copywritingu sprowadzić do jednej stawki za 1000 znaków ze spacjami.
Zawsze trzeba wziąć pod uwagę takie aspekty, jak: rodzaj tekstu, stopień jego skomplikowania, dostępność materiałów informacyjnych (w tym zaangażowanie samego klienta), branżę, w której działa klient, stopień rozbudowania strony internetowej, odbiorców, do których mamy się zwracać, styl wypowiedzi itd. itd.
Rozumiem jednak, że brak cennika bywa irytujący, a proszenie każdego wykonawcę o ofertę – czasochłonne. Dlatego zamieściłam tutaj kilka przykładowych cen wyjściowych za najczęstsze usługi, jakie świadczę. Pamiętaj, że są to tylko orientacyjne kwoty. Nie jest powiedziane ani to, że Twój projekt zmieści się w tych cenach, ani też to, że nie będzie tańszy.
Pamiętaj!
Inwestycja w copywriting powinna ZAWSZE się zwrócić i przynosić dodatkowe zyski. Dołożę wszelkich starań, aby tak skonstruować strategię Twojej komunikacji z odbiorcą, by współpraca ze mną była jedną z Twoich najlepszych inwestycji w biznes.
Teksty na stronę internetową
Wpis na blog firmowy
Opis produktu lub usługi
Hasło
- Praca w oparciu o rzetelny research
- Nieograniczona liczba poprawek do niezaakceptowanych fragmentów
- Wysoka jakość językowa tworzonych treści
- Kontakt z grafikiem, webmasterem i innymi osobami biorącymi udział w projekcie
- Moje pełne wsparcie na każdym etapie prac z Twoim przekazem
To wszystko – i wiele więcej – dostajesz w umówionej cenie.
- Minimalna kwota za jednorazowe zlecenie to 60 zł.
- Podane na stronie ceny są cenami brutto. Uwzględniają podatek VAT w wysokości 23%.
- Wszystkie zlecenia wyceniane są na podstawie faktury VAT.
- Przy zleceniach o wartości od 100 zł konieczne jest wpłacenie zaliczki w wysokości 25%.
Tworzę content dla ludzi, nie dla robotów
Wielu osobom wydaje się, że copywriter jest jak automat. Wkładasz pieniążek, wciskasz przycisk z nazwą branży albo tematem artykułu, a on natychmiast wypluwa z siebie gotowy tekst.
Być może tak działa sztuczna inteligencja, która tworzy treści pod roboty Google. Ale nie wyposażony w empatię i kreatywność copywriter z krwi i kości, który pisze do Twoich klientów — też ludzi z krwi i kości.
Jasne, że trzeba mieć na względzie SEO i dobre praktyki. Ale ostatecznie to od prawdziwych ludzi, a nie od robotów, zależy, czy osiągniesz swój cel. Warto więc tworzyć komunikację w duchu human to human (H2H).
Dlatego pamiętaj, że tworzenie treści to proces twórczy. I jak każdy inny proces — wymaga czasu i odpowiedniego przygotowania. A sam akt pisania jest tylko wisienką na torcie, która dla wyposażonego w lekkie pióro copywritera będzie najłatwiejszym punktem Twojego zlecenia.
I właśnie dlatego nie proponuję swoim klientom wyceniania tekstów za znaki ze spacjami.
Wówczas 9/10 mojej pracy robiłabym za darmo, a Ty płaciłbyś tylko za efekt tego:
07.
Wykonuję selekcję zgromadzonych treści. Testuję, próbuję, przestawiam, łączę i usuwam… Redaguję i formatuję. Tak aby ostateczny tekst był optymalny i jak najbardziej esencjonalny.
A poza tym kusząca byłaby wizja nieposkromionego lania wody i oddania Ci tekstu na tym etapie:
06.
Gdy jestem gotowa, przystępuję do pisania.
Wiadomo, żeby w miarę godziwie zarobić za swoją pracę. Ale wierz mi, nikt by nie chciał tego czytać 😉
Pakiety usług i usługi dodatkowe
Chcesz stworzyć dwujęzyczną stronę internetową lub blog dla odbiorców z różnych części świata? Pomogę. Współpracuję z wykwalifikowaną tłumaczką, specjalizującą się w tekstach biznesowych, marketingowych i wewnątrzfirmowych. Jeśli potrzebujesz treści w 2-3 językach, daj znać.
Cena: od 30 gr za słowo
Idealna usługa dla tych, którzy chcą wydać własnego e-booka, e-katalog czy inne treści eksperckie, marketingowe, poradnikowe do publikacji w Internecie lub gotowe do druku. Pomogę Ci ze stworzeniem i/lub opracowaniem tekstów, a także z kwestiami graficznymi i składem.
Cena uzgadniana indywidualnie
Potrzebujesz w 100% kompleksowej usługi, w ramach której stworzę dla Ciebie treści eksperckie, poradnikowe czy reklamowe, zaaranżuję je i zajmę się drukiem? Nie musisz szukać kilku różnych podwykonawców i pośredniczyć w kontaktach między nimi. Wszystko wezmę na siebie aż do momentu, w którym Twój katalog lub książka znajdą się pod Twoimi drzwiami.
Cena uzgadniana indywidualnie
Potrzebujesz regularnego wsparcia związanego z tworzeniem treści do sieci i nie tylko? Skontaktuj się ze mną i razem stwórzmy plan długofalowej współpracy.
Cena uzgadniana indywidualnie
Propozycja dla copywriterów i przedsiębiorców, którzy sami piszą teksty marketingowe, ale potrzebują wsparcia w zakresie poprawności językowej i nie pogardzą wskazówkami koleżanki po fachu. Co dwie copywriterskie głowy, to nie jedna. Służę swoją najlepszą wiedzą.
Cena: od 25 zł za stronę znormalizowaną
Bardzo polecam Ci tę usługę, jeśli zależy Ci — a mam nadzieję, że tak — na tym, aby Twoje treści były porządnie opracowane. Podczas wstawiania tekstów na stronę webmaster wiele tytułów, nagłówków czy nawet większych fragmentów wpisuje ręcznie, czasem musi jakąś treść podzielić i wkleić w kilka małych okienek. A to prosta dorga do tego, aby na stronie pojawiły się błędy — zarówno literówki (jak ta wyżej, którą rzeczywiście zrobiłam i której celowo nie usunęłam), jak i pomyłki w odpowiednim rozmieszczeniu treści. Jeśli Twoja strona oparta jest o WordPress, korektę mogę wykonać bezpośrednio w Twoim panelu CMS. Jeśli nie — wykonam ją w formie tradycyjnej, na skopiowanym do edytora tekście.
Cena: od 10 zł za stronę znormalizowaną
Znam podstawy obsługi WordPressa. Sama stworzyłam stronę, którą właśnie przeglądasz. Ukończyłam kurs tworzenia stron internetowych. Jestem redaktorem naczelnym serwisu działającego na WordPressie i pomagam autorom tekstów stawiać pierwsze kroki w tym oprogramowaniu. Tobie też mogę pomóc – w aranżowaniu treści na stronie, edytowaniu i publikowaniu wpisów na blogu, znalezieniu ciekawych inspiracji i rozwiązań na Twoją witrynę czy po prostu w kontaktowaniu się z Twoim webmasterem.
PS. Nie podejmuję się niczego, w czym nie czuję się dostatecznie mocna. Jeśli coś przekroczy moje kompetencje, po prostu Ci o tym powiem.
Cena uzgadniana indywidualnie
Nie masz pewności, czy to właśnie Studium Tekstu jest rozwiązaniem, którego szukasz? Zamów u mnie jeden krótki tekst, np. wpis na blog czy tekst na jedną podstronę. Zobaczysz, jak wygląda moja metodologia pracy w praktyce i dopiero podejmiesz decyzję o dalszej współpracy.
Cena uzgadniana indywidualnie
Mówi się, że obraz wart jest tysiąca słów…
I na pewno pomoże Ci zrobić dobre pierwsze wrażenie. Ale nie oszukujmy się — to treści są na Twojej stronie najważniejsze.
Możesz zainwestować duże pieniądze w piękny szablon na WordPressa lub zlecić grafikowi wykonanie indywidualnego projektu Twojej strony. Możesz kupić unikatowe zdjęcia lub zorganizować profesjonalną sesję fotograficzną. Możesz wybrać wyjątkowe fonty czy najmodniejsze kolory. Ale jak już odwiedzający Twoją stronę gość pozachwyca się tym pięknym layoutem, to zacznie szukać informacji, które go interesują. I jeśli w tym momencie zetknie się z byle jaką treścią, to odejdzie i zapomni o Twojej pięknej witrynie i — co gorsza — marce.
- Jeśli nie przedstawisz swojej oferty w atrakcyjny i zrozumiały dla klienta sposób…
- Jeśli nie odpowiesz na nurtujące go pytania lub pozostawisz go z wątpliwościami…
- Jeśli nie przekonasz go, że Twój produkt czy usługa są właśnie dla niego…
…to efekt WOW nie wystarczy, żeby zostawił on u Ciebie swoje ciężko zarobione pieniądze.
W każdej sekundzie Internet zalewa tsunami beznadziejnej, sztampowej i clickbajtowej treści, na którą większość użytkowników nie zwraca już nawet uwagi, surfując po Internecie.
Nie dolewaj wody do tego kataklizmu. Niech Twój przekaz będzie falą, na której Twój klient bezpiecznie dopłynie tam, gdzie chcesz go zaprowadzić.
Spraw, żeby to, co oferujesz, stało się dla Twojego odbiorcy niezbędne do życia
Dzięki copywritingowi roztoczysz przed swoimi odbiorcami atrakcyjną i w pełni dla nich zrozumiałą wizję tego, co możesz im zaoferować poprzez swoje działania. I sprawisz, że ta wizja będzie im bliska.
Pomogę Ci stać się pewnym swojej oferty i swojego przekazu przedsiębiorcą / freelancerem / solopreneurem / blogerem / influencerem, który dokładnie wie, co i jak opowiadać swoim odbiorcom, aby ich do siebie przyciągnąć i zatrzymać na dłużej.
To co, zaczynamy tworzyć?
Szczerze polecam usługi oferowane przez Studium Tekstu. Bardzo dobry kontakt, elastyczność, umiejętność dostosowania się do wytycznych sprawiły, że opisy napisane przez Panią Justynę są w 100% odzwierciedleniem tego co chciałem przekazać w swoich tekstach. Dziękuję za to zlecenie i na pewno jeszcze nie raz skorzystam z usług Studium Tekstu.
Orabelle