Gdy potrzebujesz tekstu

Poważny copywriting dla poważnych firm*

Poważna firma poważnie podchodzi do każdego aspektu swojej działalności. W tym przede wszystkim do kwestii dobrej komunikacji ze swoimi klientami. W końcu to od nich zależy jej sukces. Czy jesteś poważną firmą?

Twoja działalność zasługuje na to, aby świat się o niej dowiedział

Po co Ci copywriting?

Copywriting to najkrótsza droga do tego, żeby znaleźć z odbiorcą wspólny język i przekonać go do zrobienia tego, na czym Ci zależy.

Z pomocą copywritingu możesz:

Osiągniesz to, jeśli Twoi odbiorcy utożsamią się z Twoją marką, produktem, usługą czy ideą. Najpierw musisz jednak do nich dotrzeć. Pomogę Ci w tym.

Stworzę dla Ciebie efektywną strategię komunikacji z odbiorcami i ATRAKCYJNY przekaz.

Co Ci oferuję?

Specjalizuję się w pisaniu tekstów na strony internetowe. Ale mam też doświadczenie w innych dziedzinach copywritingu.
Oto przegląd tego, co mogę dla Ciebie napisać:

Web writing

czyli oryginalne teksty na Twoją stronę internetową

Copywriting sprzedażowy

czyli oferta, którą odbiorca przeczyta

Content writing

czyli wartościowe treści na Twój blog firmowy i nie tylko

Copywriting kreatywny

czyli przekaz, który Twój odbiorca zapamięta

Skontaktuj się ze mną i opisz krótko, czego potrzebujesz. A jeśli jeszcze nie wiesz,
to opowiedz mi o swojej wizji i razem zastanowimy się, jakie kanały komunikacji wybrać.

Dlaczego ja?

Bo NIE mówię do Twoich klientów językiem Twojej konkurencji.

Jeśli oczekujesz ode mnie, że przeczytam trzy przykładowe strony podobnych firm i na tej podstawie napiszę teksty dla Ciebie, to od razu powiem Ci, że tego tutaj nie znajdziesz. No chyba, że sprowadzimy Twój przekaz do zdania: “Mam dokładnie to samo, co oni, więc przeczytaj sobie u nich, a potem wróć do mnie”. To całkiem bez sensu.

To tak, jak by pójść do architekta i powiedzieć: “Proszę sobie obejrzeć kilka przykładowych domów moich sąsiadów i na tej podstawie zaprojektować coś dla mnie”. Czy architekt podoła? No jasne. Ale czy Ty będziesz mieszkać w domu marzeń? Nie ma szans.

Niestety właśnie tak przebiega realizacja zdecydowanej większości zleceń copywriterskich. Dowodów na ten osąd nie trzeba szukać długo. I mimo że są to łatwe i szybkie pieniądze dla copywritera, to ja nie chcę dawać Ci czegoś takiego.

Teksty na stronę internetową i blog Content writing Teksty sprzedażowe Copywriting Premium

Jako przedsiębiorca na pewno pragniesz się wyróżnić na rynku. A ja pragnę stworzyć dla Ciebie taki przekaz, który będzie dopełnieniem Twoich starań. I przekona Twoich klientów do tego, że to właśnie Ciebie powinni wybrać.

Dlatego oferuję Ci usługi copywriterskie w wersji premium.

Chcę, żeby copywriting działał na Twoją korzyść, a nie był tylko bezsensownym wydatkiem. Żeby teksty, które dla Ciebie stworzę, były wartościowym przekazem, a nie nic niewnoszącym wypełniaczem pudełek tekstowych czy kartek.

Żaden mój tekst nie odda tego tak, jak zrobili to Oni

Opinie

Szczerze polecam usługi oferowane przez Studium Tekstu. Bardzo dobry kontakt, elastyczność, umiejętność dostosowania się do wytycznych sprawiły, że opisy napisane przez Panią Justynę są w 100% odzwierciedleniem tego co chciałem przekazać w swoich tekstach. Dziękuję za to zlecenie i na pewno jeszcze nie raz skorzystam z usług Studium Tekstu.

Orabelle

Rozpocząłem współpracę ze Studium Tekstu i jestem bardzo zadowolony. Zlecam cyklicznie teksty dla moich klientów, którym wykonuję strony internetowe.

Artur Guziński B2B Strony i sklepy internetowe

Atrakcyjne treści w 6 prostych krokach

Koperta z wiadomością do Studium Tekstu

1. Kontakt

Daj znać, czego potrzebujesz.

2. Brief

Wypełnij prosty formularz, który Ci wyślę.

Uściśnięcie dłoni

3. Umowa

Dogadajmy zasady współpracy i wycenę.

Ekran laptopa z otwartą wideokonferencją Studium Tekstu

4. Rozmowa

Pogadajmy o Twojej firmie.

Kanapa dla klientów Studium Tekstu

5. Oczekiwanie

Zaczekaj na efekty mojej pracy.

Podniesiony w górę kciuk

6. Satysfakcja

Ciesz się atrakcyjnym przekazem.

O co w tym chodzi?

Ja naprawdę nie wiem, co napisać!

Ale copywriter to nie osoba, która ma wiedzieć, CO napisać, ale JAK. I to jest zasada, którą musisz znać, przystępując do współpracy z copywriterem.

To Ty musisz wiedzieć:

Oczywiście nie musisz tego wszystkiego wiedzieć od razu. Jeśli chcesz, możemy razem się nad tym zastanowić i stworzyć strategię marketingową Twojej firmy.

To, co ja muszę zrobić, to wydobyć z Ciebie te (i inne) informacje. Następnie bardzo dobrze zrozumieć i poczuć to, o czym mówisz. A na końcu przełożyć wszystko na przekaz, który zrozumie i poczuje Twój odbiorca docelowy.

Dlatego nie obawiaj się, że nie znam się na Twojej branży. Ty prawdopodobnie też nie znasz branż, w których działają Twoi klienci ;-). Ważne, żebym dobrze znała branżę copywriterską i wiedziała, JAK budować skuteczne treści.

Poza tym wiedza o branży — którą oczywiście zdobywam, wykonując research — jest tylko tłem. I nawet jeśli startując z Twoim projektem, byłabym specjalistką w Twojej dziedzinie, to i tak nie miałabym szansy być specjalistką od Twojej firmy. Jedynej na rynku i wyjątkowej, bo stworzonej przez Ciebie — jedynego na świecie i wyjątkowego. A przecież to Twoją markę, a nie branżę, chcemy zareklamować.

Twój indywidualny i autentyczny charakter to jest to, co muszę poznać i zaakcentować w treściach, które dla Ciebie stworzę.

Głęboko wierzę, że to właśnie ten autentyzm sprzedaje najlepiej.

Na czym dokładnie polega moja usługa?

01.

Zapoznaję się z przesłanym przez Ciebie briefem i dostępnymi informacjami na temat Twojej firmy.

02.

Przeprowadzam z Tobą (albo oddelegowanym do tego pracownikiem) wywiad, aby poznać Twoją markę, wniknąć w nią i poczuć jej jedyny w swoim rodzaju klimat.

03.

Wykonuję rzetelny research, aby zrozumieć działanie branży, w której działasz.

04.

Analizuję wszystkie zebrane dane i na tej podstawie tworzę strategię komunikacji oraz szukam konceptu, na którym ma opierać się Twój przekaz.

05.

Gromadzę napływające do głowy pomysły, inspiracje, robię notatki.

06.

Gdy jestem gotowa, przystępuję do pisania.

07.

Wykonuję selekcję zgromadzonych treści. Testuję, próbuję, przestawiam, łączę i usuwam… Redaguję i formatuję. Tak aby ostateczny tekst był optymalny i jak najbardziej esencjonalny.

08.

Proponuję Ci strategię wizualną dla stworzonych treści lub dostosowuję komunikację do zastanego projektu.

09.

Współpracuję z grafikiem, webmasterem, tłumaczem, specjalistą SEO i każdą inną osobą, którą zaangażujesz w swój projekt. Mogę też sama dobrać te osoby do współpracy spośród moich partnerów. Wówczas Ty niczym się nie martwisz, a ja wszelkie rozmowy branżowe biorę na siebie.

10.

Na bieżąco dzielę się z Tobą efektami swojej pracy. A jeśli trzeba, proponuję alternatywne rozwiązania.

Cena

Ile kosztuje copywriting?

Każdy projekt copywriterski jest jedyny w swoim rodzaju. Każdego Klienta, który zgłasza się do pracowni copywriterskiej, trzeba traktować indywidualnie i stworzyć dla niego jedyny w swoim rodzaju przekaz. Nawet (albo szczególnie) wtedy, gdy reprezentuje branżę o dużej konkurencyjności na rynku.

Tutaj nie ma czegoś takiego jak rutyna. Nie ma miejsca na schematyczne działania. To nie fabryka powieści produkcyjnych! Dlatego nie da się solidnego, autentycznego i oryginalnego copywritingu sprowadzić do jednej stawki za 1000 znaków ze spacjami.

Zawsze trzeba wziąć pod uwagę takie aspekty, jak: rodzaj tekstu, stopień jego skomplikowania, dostępność materiałów informacyjnych (w tym zaangażowanie samego klienta), branżę, w której działa klient, stopień rozbudowania strony internetowej, odbiorców, do których mamy się zwracać, styl wypowiedzi itd. itd.

Rozumiem jednak, że brak cennika bywa irytujący, a proszenie każdego wykonawcę o ofertę – czasochłonne. Dlatego zamieściłam tutaj kilka przykładowych cen wyjściowych za najczęstsze usługi, jakie świadczę. Pamiętaj, że są to tylko orientacyjne kwoty. Nie jest powiedziane ani to, że Twój projekt zmieści się w tych cenach, ani też to, że nie będzie tańszy.

Pamiętaj!

Inwestycja w copywriting powinna ZAWSZE się zwrócić i przynosić dodatkowe zyski. Dołożę wszelkich starań, aby tak skonstruować strategię Twojej komunikacji z odbiorcą, by współpraca ze mną była jedną z Twoich najlepszych inwestycji w biznes.

Teksty na stronę internetową

od 1300

Wpis na blog firmowy

od 40 zł za 1000 zzs

Opis produktu lub usługi

od 60

Hasło

od 600
  • Praca w oparciu o rzetelny research
  • Nieograniczona liczba poprawek do niezaakceptowanych fragmentów
  • Wysoka jakość językowa tworzonych treści
  • Kontakt z grafikiem, webmasterem i innymi osobami biorącymi udział w projekcie
  • Moje pełne wsparcie na każdym etapie prac z Twoim przekazem

To wszystko – i wiele więcej – dostajesz w umówionej cenie.

Tworzę content dla ludzi, nie dla robotów

Wielu osobom wydaje się, że copywriter jest jak automat. Wkładasz pieniążek, wciskasz przycisk z nazwą branży albo tematem artykułu, a on natychmiast wypluwa z siebie gotowy tekst.

Być może tak działa sztuczna inteligencja, która tworzy treści pod roboty Google. Ale nie wyposażony w empatię i kreatywność copywriter z krwi i kości, który pisze do Twoich klientów — też ludzi z krwi i kości.

Jasne, że trzeba mieć na względzie SEO i dobre praktyki. Ale ostatecznie to od prawdziwych ludzi, a nie od robotów, zależy, czy osiągniesz swój cel. Warto więc tworzyć komunikację w duchu human to human (H2H).

Dlatego pamiętaj, że tworzenie treści to proces twórczy. I jak każdy inny proces — wymaga czasu i odpowiedniego przygotowania. A sam akt pisania jest tylko wisienką na torcie, która dla wyposażonego w lekkie pióro copywritera będzie najłatwiejszym punktem Twojego zlecenia.

I właśnie dlatego nie proponuję swoim klientom wyceniania tekstów za znaki ze spacjami.

Wówczas 9/10 mojej pracy robiłabym za darmo, a Ty płaciłbyś tylko za efekt tego:

07.

Wykonuję selekcję zgromadzonych treści. Testuję, próbuję, przestawiam, łączę i usuwam… Redaguję i formatuję. Tak aby ostateczny tekst był optymalny i jak najbardziej esencjonalny.

A poza tym kusząca byłaby wizja nieposkromionego lania wody i oddania Ci tekstu na tym etapie:

06.

Gdy jestem gotowa, przystępuję do pisania.

Wiadomo, żeby w miarę godziwie zarobić za swoją pracę. Ale wierz mi, nikt by nie chciał tego czytać 😉

Pakiety usług i usługi dodatkowe

Mówi się, że obraz wart jest tysiąca słów…

I na pewno pomoże Ci zrobić dobre pierwsze wrażenie. Ale nie oszukujmy się — to treści są na Twojej stronie najważniejsze.

Możesz zainwestować duże pieniądze w piękny szablon na WordPressa lub zlecić grafikowi wykonanie indywidualnego projektu Twojej strony. Możesz kupić unikatowe zdjęcia lub zorganizować profesjonalną sesję fotograficzną. Możesz wybrać wyjątkowe fonty czy najmodniejsze kolory. Ale jak już odwiedzający Twoją stronę gość pozachwyca się tym pięknym layoutem, to zacznie szukać informacji, które go interesują. I jeśli w tym momencie zetknie się z byle jaką treścią, to odejdzie i zapomni o Twojej pięknej witrynie i — co gorsza — marce.

…to efekt WOW nie wystarczy, żeby zostawił on u Ciebie swoje ciężko zarobione pieniądze.

W każdej sekundzie Internet zalewa tsunami beznadziejnej, sztampowej i clickbajtowej treści, na którą większość użytkowników nie zwraca już nawet uwagi, surfując po Internecie.

Nie dolewaj wody do tego kataklizmu. Niech Twój przekaz będzie falą, na której Twój klient bezpiecznie dopłynie tam, gdzie chcesz go zaprowadzić.

Deska surfingowa na spokojnych wodach

Spraw, żeby to, co oferujesz, stało się dla Twojego odbiorcy niezbędne do życia

Dzięki copywritingowi roztoczysz przed swoimi odbiorcami atrakcyjną i w pełni dla nich zrozumiałą wizję tego, co możesz im zaoferować poprzez swoje działania. I sprawisz, że ta wizja będzie im bliska.

Pomogę Ci stać się pewnym swojej oferty i swojego przekazu przedsiębiorcą / freelancerem / solopreneurem / blogerem / influencerem, który dokładnie wie, co i jak opowiadać swoim odbiorcom, aby ich do siebie przyciągnąć i zatrzymać na dłużej.

To, co zaczynamy tworzyć?

Szukasz copywritera, który stworzy solidny przekaz dla Twojej marki?

Napisz do mnie!

×